Forum Bastiongrolman.org

Różności - Międzynarodowe Manewry ASG

wojt-as - 2010-05-06, 12:45
: Temat postu: Międzynarodowe Manewry ASG
Taka ciekawa propozycja padła. Mam pomagać tam w organizacji. Będzie m.in. grupa Rangersów z Norwegii. Polecam.
Jeśli ktoś ma ochotę to pamiętajmy że tylko repliki z II Wojny mogą być używane. Ja trochę takowych mam ale trzeba się zapisać bo w ostatniej chwili to nie gwarantuję że ktoś się załapie. No i liczba uczestników ograniczona. Jeśli ktoś jest chętny to mogę wrzucać takowych na listę ale trzeba wypełnić kartę która jest poniżej:


Chcielibyśmy zaprosić na Pierwszą Edycję Międzynarodową Kampanii Europejskiej Drugiej Wojny Światowej.

Zapisy odbywać się będą tutaj w tym temacie.
Do dyskusji zapraszamy do części forum WW2, link - http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=94491

Data: 08.10.2010 do 10.10.2010
Lokacja: W trakcie negocjacji.
Opłata: Do ustalenia.
Max Osób: 60 (może się zmienić)
Granica Wieku: od 18 (od 16 lat z papierami od rodziców)

Ubiór:
Ta oto gra wojenna jest osadzona w realiach Drugiej Wojny, co oznacza ze osoby w grze będą musiały mieć Umundurowanie z tej epoki, jak i bron. Dozwalamy do 80% rekonstrukcji i wszystko co nie jest z tej epoki, nie jest dozwolone. To znaczy ze Kałasznikowy, M14 tez nie są dozwolone jak i mundury typu bundeswery lub inne mundury podobne.
Oczywiście mundury repro są dozwolone bo kto by biegał i szalał w ASG z full 100% oryginałem.

Ta gra wojenna ma budować klimat który panował w tych ciężkich latach.

Siły Osi (Niemcy, Włochy, Japonia)
Żołnierze po tej stronie mają mieć mundury i bron dopasowana do swojego oddziału wojskowego. Jeżeli są jakieś pytanie to prosimy o kontakt.

Siły Alianckie (U.S, Wielka Brytania, Francja, Polska...)
Żołnierze po tej stronie mają mieć mundury i bron dopasowana do swojego oddziału wojskowego. Jeżeli są jakieś pytanie to prosimy o kontakt.

Siły Partyzanckie
Osoby w tych oddziałach, muszą mieć ubrania z lat 30-40. Nie będzie dopuszczane by osoby biegały w ubraniach współczesnych. Bron tez musi być z realiów Drugiej Wojny Światowej lub wcześniej.


Scenariusz:
Oby dwie strony konfliktu trzymają w swoich własnych terenach Manewry wojenne, na szykujące się większe bitwy w najbliższych latach. Do tego zostały wszystkie jednostki które były na tyłach linii frontu powołane by ćwiczyć i się wyszkolić by lepiej moc wroga zniszczyć.

Zadanie Wojsk Sprzymiezionych

Zadanie Wojsk Osi


Harmonogram:

Pierwszy dzień 08.10.2010.
12.00 Otwarcie Obozu. Zameldowanie w Głównym posterunku.
12.00-22.00 Różne Manewry Ćwiczebne. Przez ten czas będzie otwarta strzelnica, pole ćwiczebne dla spadochroniarzy i inne ciekawostki. Ten otóż czas jest tez by się zapoznać z wszystkimi którzy przyjechali.
22.00-24.00 Dowódcy oddziałów przekażą pierwsze rozkazy oddziałom.
24.00 Cisza nocna.

Drugi dzień 09.10.2010.
07.00 Pobudka.
08.00 Inspekcja Bojowa.
08.30 Wymarsz.
09.00 Rozpoczęcie Manewrów.

Trzeci dzień 10.10.2010.
16.00 Koniec Manewrów.
17.00 Grillowanie.
24.00 Ewenement zamknięty.


Podzielenie Wojsk:

Siły Aliantów
Wojsko Lądowe
General Wojsk Lądowych -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Wojsko Powietrzne
General Wojsk Powietrznych -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Wojsko Morskie
Admirał Wojsk Morskich -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Siły Osi
Heer
General Wojsk Heer -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Luftwaffe
General Wojsk Luftwaffe -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Kriegsmarine
Admirał Wojsk Kriegsmarine -
Oddział 1 -
Oddział 2 -
Oddział 3 -

Sily Partyzanckie
-


Prosimy się o zapisywanie z otóż informacjami, i jeżeli jesteście już w grupach, to prosimy o podanie do jakiej gałęzi wojska należycie i ile osób z waszej grupy będzie.

Info:
(Przykład)
Nick: MikoWolf
Kraj: U.S
Wojsko/ gałąź: Lądowe
Dywizja: 2nd Ranger Bn.
Ranga: Szeregowy
Bron: Bar 1918, Colt 1911.
Pozycja w oddziale: Wsparcie.


Regulamin:


1.Leczenie i Medyk
Każdy żołnierz może być leczony dwa razy. Za trzecim trafieniem wraca do bazy, która działa jako respawn.
1x Biały opatrunek na osobę.
Każdy umie leczyć wiążąc opatrunek na ranę (na trafione miejsce).
Medyk ma czerwone opatrunki, które może używać jako drugie życie.
Medyk ma tylko 4 czerwonych opatrunków, ale może uzupełniać w respie.
Medyk jest chroniony pod 'Konwencja Genewska'. Nie wolno strzelać do niego, jeżeli sam nie strzela.
Medyk, który leczy wykrzykując sanktuarium, jest pod ochrona i nie wolno do niego strzelać.
Medyk i inni mogą odciągnąć rannego na tyły frontu, ale tylko medyk jest pod ochrona.

2.Poszkodowanie i Śmierć
Jeden strzał w głowę, to śmierć. Osoba kładzie się na ziemi, i czeka przez 5 minut, a później idzie na respawn.
Żołnierz, który został trafiony gdzie indziej, krzyczy 'Im Hit!' lub 'Ich bin Getruffen!' i kładzie się przez 5 minut i woła na pomoc medyka. Jeżeli czas minie to, osoba może zejść na respawn.
Żołnierz może się podciągnąć na bezpieczną dla niego pozycje.
„Silent Death” istnieje, i się stosuje go przy poklepaniu ofiary na ramieniu mówiąc „kill”. Żołnierz kładzie się wtedy na ziemi, nie wydajać ani głosu, i liczy czas do zejścia z powrotem na respa.
Zasada „pang, dostałeś” istnieje. Użyć ja trzeba jeżeli osoba jest 5 metrów lub bliżej od nas. Jeżeli osoba ta nie słyszała, to można dać sygnał strzałem pojedynczym w rejon środkowy ciała.
Terminatorstwo jest niedozwolone i będzie surowo karane.


3.Respawn
Co 5 minut godzinnych. (12.00; 12.05; 12.10 itd.).
Bazy respawn są zawsze o Bazę/Posterunek do tylu od Linii Frontu.
Każda osoba, która przychodzi do respa z czerwoną opaską zostawia ja w respie, a biały opatrunek zwija i chowa go na sobie do użytku późniejszego.

4.Bazy/Posterunki
Główna Baza Dowodzenia może tylko być zajęta na kilka minut by odciąć komunikacje radiowe, ale tylko na rozkaz od Dowódcy sił, które atakują.
Aby zając Bazę/Posterunek trzeba postąpić według otóż tej kolejności:
1. Powiesić flagę swojego wojska.
2. Wysłać meldunek do dowódcy armii.
3. Czekać 5 minut na kod od dowodzenia, i zapisać go w książce Bazy/Posterunku.
Posterunek na Linii Frontowej nie może działać jako Respawn.

5.Amunicja i Broń
Typ broni i moc:
1. Broń automatyczna, pistolety i rewolwery.
(Thompson, BAR 1918, Mp40, STG44, FG42, Colt 1911, Luger P08…)
Moc: do 350fps.
Użytek: Do użycia na zewnątrz jak wewnątrz.

2. Broń automatyczna ciężka.
(Browning 30”cal, 50”cal, MG34, MG42…)
Moc: do 400fps
Użytek: użycia na zewnątrz jak, wewnątrz ale nie bliżej jak 10m o mocy do 400fps.
Broń ta nie jest do użytku w budynkach podczas szturmowania.

3. Broń Pół automatyczna.
(M1 Garand, M1 Carbine, Gewehr 43…)
Moc: do 450fps.
Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 15m o mocy do 450fps. Broń o mocy do 350fps może być użyta do szturmu budynków.

4. Broń do strzału pojedynczego.
(Springfield 1903, Karabiner 98k…)
Moc: max 500fps
Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 20m o mocy do 500fps. Broń o mocy do 300fps może być użyta do szturmu budynków. Broń tą nie wolno stosować na wroga, który nagle wpadł do pokoju gdzie jest ona stosowana. Broń boczna jest nakazana.

Miny dźwiękowe jak i dymne są dozwolone.

Regulamin może ulec zmian.

Organizatorzy
MikoWolf
Conti
maly - 2010-05-10, 18:12
:
Ja sie wstępnie piszę
mizer - 2010-05-13, 15:03
:
brzmi ciekawie ... czekam na lokalizację
wajlonis - 2010-06-18, 13:33
:
TEmat ciekawy , wstępnie sie piszę , tylko wlasnie gdzie i kiedy i jako kto?
goral - 2010-08-10, 13:29
:
tez jestem zainteresowany..;)
wojt-as - 2010-08-11, 10:56
:
Proponuję obrać dowódcę grupy niemieckiej i zgłosić w sumie 5 osób. Ja mogę zamieścić info.
Co do lokalizacji to upierają się aby było to pod Łodzią a ja namawiam do MRU aby było historycznie i atrakcyjnie dla gości z zagranicy. Nie wiem jak z wyceną bo mam zamówienie na wycenę inną sprzed roku chyba ;-)
ale myślę że Mały coś załatwi.